Thursday, December 21, 2006

Gadis Melayu Jadi Sampah di Kelab Malam, Disko dan Kelab Dangdut

Kesimpulan Siasatan Eksklusif MASTIKA, edisi Januari 2007, m.s 10-31: Cukup jelas (kelab malam), disko dan kelab dangdut menjadi tempat beranak-pinaknya segala maksiat dan gejala yang merosakkan masyarakat kita. Disitulah tempat membiaknya zina, minuman keras, dadah, murtad dan segala macam sampah sarap yang paling hanyir dan meloyakan.

Selagi tempat begini terus hidup subur, jangan harap penyakit social kita akan berakhir…

Ulasan: Ingat lagi kes tangkapan JAWI di Disko Zouk pada 13 Januari 2005? Apa yang terjadi selepas itu, sila baca Siasatan Eksklusif MASTIKA, edisi Januari 2007.

Semua berlaku depan mata kita sewaktu parti Melayu, UMNO berkuasa mutlak sejak dari merdeka. Apa ertinya kuasa pemerintahan kepada bangsa? Atau memang tak pandai guna kuasa kecuali untuk buncitkan perut sendiri dan kroni?

Kepada Semua Wakil Rakyat Malaysia: Tutuplah jalan-jalan kearah maksiat yang sudah di ketahui bahayanya. Tak tahu tanyalah pakar-pakar agama. Tanyalah juak-juak apa terjadi kepada gadis Malaysia di sana? Kasihanilah semua rakyat terutama wanita dan remaja.

Sewajarnya kerajaan sibuk menyelamatkan wanita dari menjadi pelacur, callgirls, mistress, GRO, dan gadis yang sanggup menyerahkan tubuhnya dengan/atau tanpa bayaran kerana merosakkan masyarakat, budaya kita dan maruah wanita. Bukankah wanita itu tiang negara merdeka.
Paling kurang: Haramkan bangsa Melayu menjadi pelanggan kelab malam, pub, disko dan kelab dangdut.

Semua kementerian mestilah bergerak kearah negara adil yang bebas dari maksiat.
Negara maju tanpa maksiat, semua wanita terpelihara maruah. Adakah menteri atau wakil rakyat yang tak mahu negara bebas dari maksiat? Merdekakah kita?

Jabatan Agama setiap negeri: Mestilah perkemaskan, teruskan dan tingkatkan usaha supaya negara ini bebas dari maksiat yang boleh menurunkan bala dari langit. Apa ertinya Ladies Night kalau bukan tempat untuk bermaksiat?

Motto: Tidak ada tempat untuk bermaksiat di negara seindah ini.

No comments: