Wednesday, February 07, 2007

ABPBH catat 4.41 juta penonton

PETALING JAYA: Siaran langsung Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2006 yang disiarkan menerusi TV3 Ahad lalu, disaksikan 4.41 juta orang, menjadikannya program hiburan mencatat jumlah penonton paling ramai.
TV3, dalam kenyataannya, semalam menjelaskan, angka itu mewakili 67.5 peratus daripada keseluruhan penonton siaran televisyen yang ke udara ketika itu.
Jumlah penonton ABPBH 2006 yang berlangsung di Arena of Stars, Genting Highlands, bermula jam 9 malam itu juga meningkat berbanding 4.2 juta pada ABPBH 2005.
Mengulas pencapaian itu, Pengerusi Jawatankuasa Induk ABPBH 2006, Hanizam Abdullah, berkata kejayaan berkenaan hasil sokongan pelbagai pihak termasuk media massa dan pembaca akhbar ini.

Ulasan: Rupa-rupanya ramai orang yang melihat orang Melayu berhimpun di Genting Highland kerana meraikan maksiat besar-besaran. Semua akan jadi saksi di akhirat bahawa maksiat pernah berlaku di negara kita.... Apa nak jadi dengan artis kita? Seolah-olah kita sudah hebat padahal negara kita pun akan tergadai kalau berseronok suka macam artis kita. Jangan sekali-kali redha dgn maksiat nanti kita kena bala Tuhan.

No comments: