Tuesday, May 22, 2007

Kenaikan gaji terbaik

PUTRAJAYA 21 Mei – Kerajaan hari ini mengumumkan berita gembira yang disifatkan sebagai ‘terbaik dalam sejarah perkhidmatan awam’ apabila memberi kenaikan gaji antara 7.5 hingga 35 peratus kepada kakitangannya berkuat kuasa 1 Julai ini.

Ulasan: Jaga-jaga jangan terperangkap dengan helah lama kerajaan BN. Mula-mula di berikan kenaikan gaji. Kemudian pilihan raya umum akan di adakan untuk memilih kerajaan baru. Bila BN memerintah Malaysia semula, rakyat akan menderita kenaikan barangan lagi dan lagi.

Tahniah kepada kakitangan @ staf kerajaan kerana mendapat kenaikan gaji. Bagaimana rakyat yang bukan kakitangan kerajaan? Bersedialah mengundi dengan memilih parti yang sayangkan Malaysia bukan hanya mengunakan Malaysia sebagai tempat membuat kekayaan dan harta secara yang tidak halal.

Kalau kita adalah rakyat yang cekap memilih dalam pilihan raya, rakyat akan di hormati kerana kita akan mendapat kerajaan yang menjadi pembantu (khadam) kepada rakyat. Bukan rakyat yang hanya memilih berdasarkan sedikit rasuah yang di terima.

No comments: