Tuesday, August 24, 2010

Pertingkatkan doa hapus kebathilan dan kezaliman sempena Ramadan...

Oleh: pasgongpauh

Assalamualaikum
Sempena Ramadan yang masih segar dengan janji kemenangan dari ALLAH dan sempena dengan berbagai bagai kebathilan dan kezaliman yang dipromosikan oleh orang Islam keturunan biru tanpa sedikitpun ada rasa hormat kepada Ramadan sedangkan Ramadan menuntut komitment yang lebih baik dari setiap umat Islam, PAS Gong Pauh ingin mengajak semua umat Islam yang mendengar dan mentaati ALLAH agar lebih kerap qiam dan menadah tangan memohon agar ALLAH menghancurkan segala kebathilan dan kezaliman yang dianjurkan oleh orang orang yang semacam tidak pernah takut dengan ancaman bala ALLAH.

Berbagai bagai rupa kebathilan dan kezaliman sedang berlaku dan kelihatan akan terus berlaku sepanjang Ramadan ini yang tidak harus dibiarkan begitu saja tanpa ada sedikit rasa bertanggungjawab untuk cuba menghapuskannya sekalipun ianya dilakukan oleh orang orang Islam keturunan Melayu biru. Nampaknya mereka memandang mudah kepada Ramadan dengan terus menerus memperbanyakan kegiatan yang berunsur bathil dan zalim.

Dan mereka mencemari Ramadan dengan megahnya serta menyebarkan kebathilan seperti menyebarkan virus H1NI ke seluruh negara. Ingatlah kalau penganjur kebathilan ini dibiarkan berleluasa, dibimbangi negara akan ditimpa bala. Oleh itu, bangkitlah wahai umat, nyatakan penentangan kepada semua kebathilan dan kezaliman ini dengan qiam dan doa yang lebih khusyuk kepada ALLAH agar kebathilan dan penganjurnya dihapuskan terus dari bumi milik ALLAH ini. Begitu juga kezaliman dan penganjurnya mesti dipohon agar dilenyapkan demi sebuah kebahgian yang diimpikan umat sejak sekain lama. 

http://pasgongpauh.blogspot.com

No comments: