Monday, March 16, 2009

Gabungan UMNO-Pas impian orang Melayu

KUALA LUMPUR 15 Mac - Cadangan untuk mewujudkan satu kerajaan perpaduan yang menggabungkan Barisan Nasional (BN) khususnya UMNO dan Pas merupakan impian seluruh masyarakat Melayu di negara ini.
Ia adalah kerana kedua-dua parti tersebut merupakan dua parti terbesar orang Melayu yang selama ini sering bertentangan dalam apa jua isu disebabkan perbezaan ideologi dan prinsip dalam politik.
Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo berkata, segala usaha yang boleh menggerakkan ke arah merealisasikan impian tersebut antaranya mengadakan pertemuan di peringkat kepimpinan parti perlu dilakukan secara bersungguh-sungguh…

Ulasan: Apakah pisang berbuah dua kali? Apakah PAS begitu mudah melupakan bila di gigit sekali lagi atau memang suka di gigit berkali-kali? UMNO bagaikan orang yang lemas yang akan mencapai apa saja untuk berpaut. PAS jangan menjadi orang lurus yang senang di TIPU oleh UMNO yang licik dalam permainan kotor selama ini. Kepada PAS : Tolong jangan hancurkan harapan ummat yang setia selama ini walaupun di zalimi oleh pemerintah BN/UMNO. Pas sewajarnya smart dalam berpolitik.

No comments: