Wednesday, December 02, 2009

Maut selepas pembedahan plastik pada punggung

Bekas Ratu Argentina maut selepas pembedahan plastik pada punggung
BUENOS AIRES 1 Dis. - Bekas Ratu Argentina yang berusia 38 tahun, Solange Magnano meninggal dunia Ahad lalu, selepas mengalami komplikasi akibat pembedahan kosmetik yang dilakukan olehnya, menurut rakan-rakan mangsa semalam.

"Wanita yang mempunyai segala-galanya ini meninggal dunia kerana dia mahu memiliki punggung yang lebih pejal," kata Roberti Piazza, seorang pereka fesyen dan teman rapat kepada Magnano, yang kebelakangan ini muncul sebagai model untuk pertunjukan fesyennya.

Magnano, yang dimahkotakan sebagai Ratu Argentina pada tahun 1994 dan ibu kepada kembar berusia lapan tahun, melakukan pembedahan plastik di sebuah pusat pembedahan plastik Khamis lalu di ibu negara, Buenos Aires, untuk menganjalkan lagi punggungnya.

Dia kemudian segera dibawa ke hospital pada Jumaat lalu selepas mengalami komplikasi paru-paru dan meninggal dunia Ahad lalu, menurut rakan-rakannya…
   
Ulasan: Setiap manusia sebenarnya cantik dijadikan Allah dan tidak perlu kepada rawatan kecantikan yang sebenarnya merbahaya kepada tubuh.

No comments: