Monday, July 12, 2010

Bila UMNO serang dan fitnah, petanda PRU nak sampai

Serang dan fitnah, tanda tanda PRU nak sampai 

Depa bukan serang pihak Pakatan Rakyat secara saja saja. Depa bukan fitnah pimpinan Pakatan Rakyat suka suka. Tapi itu adalah petanda bahawa Pilihanraya Umum hampir tiba.

Tengok saja apa yang telah dipopularkan oleh talibarut talibarut mereka. Anwar alat Yahudi, Anwar ejen CIA, Anwar talibarut Yahudi, Nik Aziz sesat, Haji Hadi kafirkan orang dan DAP menentang keras pembentukan negara Islam Malaysia dan lain-lain, semua itu adalah skrip yang di'filem'kan semula bila menjelang Pilihanraya.

Lagi? Media alternatif ditarik permit atau tidak diperbaharui permit penerbitan, diberi amaran, di beri kata dua dan sebagainya, itu juga petanda PRU mungkin diadakan dalam masa terdekat. Depa berharap dengan tindakan ala diktator begitu maka PR tidak mempunyai medan untuk menjawab dan mempertahankan diri dari fitnah BN. PR nanti akan putus hubungan dengan penyokong dan orang ramai dibawah.

Jadi semua orang mesti bersedia untuk menghadapi PRU. Ahli dan penyokong Pakatan mesti diberi kesedaran peluang menjatuhkan BN kini datang lagi. Pendokong Pakatan juga mesti memastikan semua ahli keluarga, jiran dan sanak saudara mendaftar menjadi pemilih berdaftar.

Setiap kita punya peranan untuk mengubah minda lapok menyokong BN kepada menyokong dan mengundi PR pada pilihanraya umum akan datang. CERITAKAN PADA SELURUH RAKYAT TENTANG KEBOBROKAN, RASUAH, KEZALIMAN, PENYELEWENGAN DAN PENINDASAN SERTA LAIN-LAIN PERKARA YANG DILAKUKAN UMNO. Dedahkan keburukannya membiarkan negara ditangan orang yang hanya tahu merosakkan.

Kefahaman kepada rakyat menjadi amat perlu agar tidak terpalit sekali dengan dosa maksiat pemerintahan Umno yang tidak pernah insaf dan sedar untuk kembali kepada Islam dan demokrasi tulen.

http://shalehudin.blogspot.com/2010/07/serang-dan-fitnah-tanda-tanda-pru-nak.html

Ulasan: Rakyat sudah jelak dengan KEBOBROKAN, RASUAH, KEZALIMAN, PENYELEWENGAN DAN PENINDASAN SERTA LAIN-LAIN PERKARA YANG DILAKUKAN UMNO? Kita mampu MENGUBAHNYA dengan mengundi parti selain dari BN.

No comments: