Thursday, May 28, 2009

ADUN Bebas Terima RM3 Juta Daripada Najib?

Salah seorang bekas exco Pakatan Rakyat yang menjadi ADUN Bebas di dakwa telah menerima habuan sebanyak RM3 juta daripada Perdana Menteri Najib Razak kerana keluar daripada Parti Keadilan Rakyat dan menyokong Barisan Nasional.

Ahli Parlimen Gopeng Dr Lee Boon Chye ketika mendedahkan perkara tersebut semasa berucap di Bukit Mertajam semalam berkata bekas exco itu telah menceritakan mengenai bayaran yang diterima beliau kepada seorang kawan yang dipercayai.

Malah Dr Lee berkata bekas exco tersebut juga merungut mengenai cara pembayaran kepada dibuat kerana Najib hanya membayar beliau secara ansuran dwi bulanan sebanyak RM100,000….

Dari: http://nikhassanazmi.blogspot.com/2009/05/adun-bebas-terima-rm3-juta-daripada.html

Ulasan: PM kita pun merasuah? Eloklah SPRM menggunakan segala kuasa untuk menyiasat secara profesional kes yang melibatkan PM iatu imej negara dan imej 1Malaysia. Kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) : Masa terbaik untuk membuktikan dan kembalikan kewibawaanmu dan kewibawaan PM kita. Rakyat yang pandai melihat dan akan jadi hakim bila mengundi nanti.

No comments: