Tuesday, April 27, 2010

ISRAEL TERUS MENGGANAS DI GAZA.TERGAMAKKAH ANDA MENJADI PENYOKONG ISRAEL?

Bertempat di bumi Gaza, umat Islam Palestin terus berjuang dengan darah dan air mata untuk mempertahankan tanah air mereka. Laporan akhbar hari ini, tentera Israel, Yahudi laknatullah menembak dengan peluru hidup mencederakan tiga rakyat Palestin dan seorang wanita dari Malta.

Keempat-empat mangsa di tembak ketika mereka memasuki pada jarak 300 meter ke dalam kawasan persempadanan Gaza yang diistiharkan sebagai zon larangan oleh rejim Israel.

Kejadian itu berlaku apabila kira-kira 150 orang termasuk enam warga asing mengadakan tunjuk perasaan menentang tindakan Israel mengharamkan petani Gaza mengusahakan tanah milik mereka.

Wanita Malta yang ditembak di kaki oleh tentera Israel itu dikenali sebagai Bianca Zimmit, 28, merupakan ahli kumpulan Gerakan Perpaduan Antarabangsa (ISM) yang pro-Palestin.
Menurut ISM, Zimmit cedera ditembak ketika dia sedang membuat rakaman tunjuk perasan yang berlangsung di sebelah timur kem pelarian Al-Maghazi, kira-kira 100 meter daripada kawasan sempadan

Usah bersedih, usah bersimpati dan usah mengalirkan air mata jika anda terus menyokong mereka yang bersekongkol dengan regim Yahudi ini.

Anda tahu apa itu APCO-Worldwide? Syarikat milik Yahudi yang mendapat bayaran RM 77 juta dari kerajaan 1Malaysia. Adakah anda yakin duit itu tidak disumbangkan untuk membeli peluru dan senjata untuk merobek batang tubuh, menumpahkan darah dan meragut nyawa rakyat Palestin?
http://angkasanuri.blogspot.com/2010/04/israel-terus-mengganas-di.html

No comments: