Tuesday, April 27, 2010

Kami Tak Beli Undi -PM

Posted by ijoks2009 

PUTRAJAYA - Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan dakwaan sesetengah pihak kononnya Barisan Nasional (BN) terbabit dengan perbuatan membeli undi untuk memenangi pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor semalam. 

Perdana Menteri berkata, pelaksanaan projek yang diumumkan di Hulu Selangor baru-baru ini adalah bagi menangani pelbagai masalah penduduk tempatan yang sudah berlarutan sekian lama. 

“Kami tidak beli undi, tapi selesaikan masalah orang ramai,” katanya selepas merasmikan Forum Hijau Malaysia 2010 di sini, semalam. 

Najib berkata, beliau merasa gusar dengan tuduhan yang dilemparkan oleh pembangkang berhubung perkara itu. 

“Mereka yang melakukannya, jadi jangan tuding jari kepada Barisan Nasional, tolong lihat diri sendiri, katanya. - Bernama

Ulasan ijok2009?:Najib tak bagi undi,cuma bagi wang bantuan dekat pilihanraya saja,bila xde pilihanraya x de pula nak bagi duit.Cuma dia janji bila BN menang banyak projek akan dilaksanakan,bila tak menang xde projek.
korang pikirlah sendiri… http://ijoks2009.blogspot.com/2010/04/kami-tak-beli-undi.html

Ulasan: Sudah terlalu lama Hulu S'ngor di bawah Perikatan/BN kenapa sekarang Pilihanraya Kecil baru sibuk menangani pelbagai masalah penduduk tempatan yang sudah berlarutan sekian lama.  

No comments: