Thursday, August 27, 2009

Awas Taktik Baru UMNO dalam Pilihan Raya

Oleh ati suam-suam on Ogos 27, 2009 at 5:11 am

Salam…kepada pejuang Islam. Pengalaman bertugas di 4 lokasi PRK baru2 ini banyak memberikan pengalaman dan pendedahan kepada apa yang dinamakan politik sebenar BN. Semuanya terbongkar dan ditelanjangkan semasa PRK N11 baru2 ini. Diantara pembaharuan yang dibuat oleh UMNO adalah seperti berikut. 

1. Umno telah menubuhkan pasukan risik ala2 CIA untuk mencuba strategi2 baru yang dijangka berkesan untuk melemahkan pihak lawan 

2. Mengisytiharkan bahawa pejuang UMNO adalah berdasarkan A-Quran dan Hadis. – rujuk http://prkn11.net/index.php (flash banner) 

3. Menubuhkan skuad 3 jenis skuad gerak gempur ala2 unit Amal 

i) beret hijau – tugasan mencetuskan provokasi dengan maki hamun melampau.-ditarbiah oleh geng2 bina insan dan menanamkan doktrin pelampau bangsa. 

ii) baju kuning – kumpulan bermotor budak2 sekolah – tujuan memekak sepanjang jalan dan membawa risalah2 dan media propaganda untuk ditaburkan di kawasan2 strategik, terutamanya pos2 UPU dan markaz utama MTD 

iii) Baju putih – pihak pengurusan yang menjadi perantara kepada golongan atasan dan beret hijau dan menyalurkan maklumat kepada baju kuning. 

4. Umno menegaskan bahawa mereka juga pejuang Islam, sebelum ini mereka mencemuh takbir dan sekarang mereka menggunakan takbir untuk menunjukkan mereka benar2 Islam. 

5. Umno menanamkan doktrin bahawa merekalah pembela bangsa dan agama. tanpa Umno kemungkinan orang melayu akan merempat di negeri sendiri dan Islam tidak akan syumul. 

6. Umno sekarang dalam usaha utama untuk menarik kembali sokongan melayu dan inilah satu2 talian hayat mereka.untuk barisan komponen, mereka sendiri sudah pening dengan MCA, MIC dan kebayakan mengalami masalah dalaman yang paling kronik termasuk Umno. 

7. Umno pasti merekrut belia & remaja dengan ganjaran wang sebagai “shield” semasa pilihanraya dan untuk mencetuskan keadaan seolah-olah bilangan belia & remaja yang ramai itu menunjukkan sokongan tidak berbelah bagi kepada Umno. 

8. Umno kalah dalam pilihanraya, bagi salah tak bagi kalah.tetapi mereka percaya, merekalah juara perang saraf dan propaganda. Pelbagai risalah dan dokumen yang merbahaya telah ditemui semasa prk 

9. Unit risik BN akan mengumpulkan segala maklumat pejuang2 PR dan penyokong2 tegar PR melalui hubungan internet termasuk facebook, friensdter, email, blog , tko dan lain2 dan terus track mereka ini hingga ke lubang cacing. 

10. Unit ini menubuhkan pasukan gempur “internet information booster” – memasuki laman2 web PR dan memasukkan thread & info yang mengelirukan dengan matlamat memecahbelahkan penyokong pr dan memberikan kekuatan kepada BN 

11. Menubuhkan laman2 web ala2 menyokong PR tetapi dalam pada masa yang sama menanam jarum2 hasutan yang melampau! 

12. Dari mana maklumat ini ->>> jauh berjalan, luas pandangan, jauh pandangan, banyak pengalaman! 

Umno diambang kejatuhan, tetapi mereka tidak akan jatuh dengan senang, mereka akan gunakan apa2 sahaja untuk mempertahankannya. 

Pejuang Islam yang sebenar akan meletakkan dasar perjuangan atas nama Islam, meletakkan al-Quran sebagai dasar perjuangan. 

Jika Umno benar2 pejuang Islam, saya cabar letakkan dasarnya dalam perlembagaannya dengan dasar al-Quran dan Hadis. 

Kami memusuhi Umno kerana dasarnya bukan kerana namanya Umno!

Komen ati suam-suam terhadap artikel http://pinkturtle2.wordpress.com/2009/08/25/pas-menang-besar-walau-bn-guna-taktik-kotor/

No comments: