Thursday, March 25, 2010

Agen Israel dalam sistem komunikasi PDRM

Oleh CikguBard

Keseluruhan tender pembinaan sistem komunikasi yang akan ditukar dari analog kepada digital telah pun diserahkan secara rasmi kepada Asiasoft (M) Sdn. Bhd. (no. Syarikat : 150529-H).

Syarikat ini adalah milik penuh kepada syarikat tunggalnya iaitu Asiasoft Pte. Ltd. yang berpengkalan di Singapura. Nilai penuh tender yang diberikan kerajaan Malaysia ialah RM1 billion tetapi dikecilkan menjadi RM42 juta.

Apa yang mencurigakan ramai penyelidik ialah ‘individu’ yang bertanggungjawab membina sistem itu. Individu tersebut dikenalpasti sebagai bekas tentera Israel yang berkhidmat sebagai programmer semasa di Israel.

Programmer yang bernama Izhak David Naskar yang memegang pasport Israel bernombor 10902695 itu masih lagi warganegara Israel. Jadi, bolehkah kita menganggap ini suatu kebetulan?

Paling membimbangkan ialah Izhak bukanlah tentera atau programmer biasa, beliau adalah ‘pakar’ sistem komputer yang telah memenangi anugerah daripada Kementerian Pertahanan Israel. Malah beliau juga bertanggungjawab membina sistem risikan berteknologi tinggi untuk pasukan pertahanan Israel sekitar 1970 hingga 1987.

Seorang lagi rakan Izhak yang bertanggungjawab membina sistem komunikasi PDRM ialah Ido Sccheschter yang memegang pasport Israel bernombor 56626252. Ido pula lebih mencurigakan kerana selaku ahli pasukan yang bertanggungjawab membina sistem komunikasi untuk PDRM bersama-sama Izhak, hingga saat ini beliau masih lagi seorang tentera Israel yang sah bukannya tentera pencen.

Apakah yang menyebabkan PDRM mengambil orang-orang Israel ini? Adakah kerana terdesak atau didesak?

Bukankah lebih baik jika melantik programmer-programmer dari kementerian pertahanan Iran yang sememangnya lebih pakar dari Israel.
http://chegubard.blogspot.com

Ulasan: Kerajaan BN/UMNO tidak sayangkan negara kita bila sistem komunikasi polis pun diserahkan kepada ejen Israel. Siapa yang bertanggungjawab membuat kalut se negara? IGP? Menteri Dalam Negeri? atau PM sendiri? Siasat jangan tak siasat.

&

SIAPA PENGKHIANAT.... 

Pelbagai tohmahan dan kata nista dilemparkan kepada Dato` Seri Anwar Ibrahim antaranya beliau adalah agen Yahudi. Bahkan ada yang mengatakan bahawa beliau adalah agen Kristian.

AMK Gelang Patah telah menerima maklumat dari seorang individu yang mengatakan bahawa PDRM telah dan sedang meningkatkan sistem komputer sepenuhnya dalam usaha memperbaiki kecekapannya memerangkap dan memintas maklumat. Tiga syarikat telah disenarai pendek untuk membuat semua kerja-kerja berkaitan menaik-taraf sistem komputernya.

Tiga syarikat tersebut ialah : Master Plan Consulting Sdn Bhd, System Protocol Information Sdn Bhd dan D. G. Kom Sdn Bhd. Walaubagaimanapun ketiga-tiga syarikat ini terikat dengan syarat mesti sub-kontrakkan kerja tersebut kepada Asiasoft (M) Sdn Bhd.

Siapakah yang menaungi Asiasoft dan bagaimana ia terkait dengan PDRM dan hubungannya dengan Yahudi?

Master Plan Consulting Sdn Bhd (357303-V)

Dipunyai oleh Raja Azlina Binti Raja Abdul Jalil (3 juta saham) dan Ahmad Firdaus Bin Abdul Halim (2 juta saham). Mereka adalah pengarah syarikat. Modal berbayar Syarikat adalah RM5 juta.

System Protocol Information Sdn Bhd (603787-M)

Dipunyai oleh Aswadi Anuar Bin Shamsudin (350,000 saham) dan Mohd Supardi Bin Abdul Majid (150,000 saham). Pengarah syarikat ialah Aswadi dan Raziah Binti Sidek yang menggunakan alamat kediaman yang sama, kemungkinan mereka adalah suami isteri. Modal berbayar syarikat adalah RM500,000.

D. G. Kom Sdn Bhd (87537-V)

Dimiliki oleh Saki Almahdaly Holdings Sdn Bhd (6,075,000 saham), WYN Resources Sdn Bhd (1,215,000 saham), PFB & Anak-anak Holdings Sdn Bhd (405,000 saham) dan Prodaya Sdn Bhd (405,000 saham). Pengarah syarikat adalah Syed Abd Kadir Bin Ibrahim, Dato’ Mohammad Radzi Bin Salleh dan Nor Azman Bin Abdul Karim. Modal berbayar syarikat ialah RM7.6 juta.

Asiasoft (M) Sdn Bhd (150529-H)

Dimiliki oleh Bees System Sdn Bhd (350,000 saham) dan Asiasoft (Singapore) Pte Ltd (15,000 saham). Pengarah syarikat adalah Toh Kian Hong (warganegara Singapura), Lim Tze Kuang dan Lim See Hui. Modal berbayar syarikat adalah RM500,000.

Bees System Sdn Bhd (422358-V)

Dimiliki oleh Lim See Hui (12,500 saham) dan Lim Tze Kuang, Lim Mee Yoke, Lim Moi Lan, Lim Mooi Kim dan Lim Mee Chin ( memiliki RM2,500 saham setiap seorang). Pengarah syarikat adalah Lim Mooi Kim, Lim Mee Yoke, Lim See Hui, Lim Mee Chin dan Seow Bee Ching @ Chee Bee Ching. Syarikat memiliki harta bernilai RM7.7 juta dan tanggungan berjumlah RM4.8 juta. Modal berbayar syarikat berjumlah RM25,000.

Asiasoft (Singapore) Pte Ltd

Toh Kian Hong, pengarah warga Singapura bagi Asiasoft (M) Sdn Bhd, juga bertindak sebagai pengarah Asiasoft (S) Pte Ltd. Lain-lain pengarahnya adalah Izhak David Nakar ( warga Israel), Ido Schechter ( warga Israel) dan Shoshani Eliahou Moshe ( warga Israel dengan taraf penduduk tetap Singapura). Asiasoft (Singapore) Ptd Ltd adalah milik penuh Asiasoft Global Pte Ltd.

Asiasoft Global Pte Ltd

Pengarah syarikat ialah Toh Kian Hong ( warga Singpura ), Izhak David Nakar ( warga Israel) dan Ido Schechter ( warga Israel). Pemegang saham syarikat ialah Toh Kian Hong dan Top Image System Limited ( milik Israel).

Top Image Systems Limited

Sila klik link untuk melihat butiran syarikat: http://www.topimagesystems.com/

Izhak David Nakar (Israeli passport number 10902695)

Izhak David Nakar adalah pengasas Top Image Systems Limited dan bertindak sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah dan CEO sejak penubuhannya sehingga May 2001. Dalam tahun 2005, beliau telah dilantik semula sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah.
Mr. Nakar berkhidmat dengan Israel Air Force sejak 1970 hingga 1987. Beliau terlibat dalam berbagai project mega termasuk bekerjasama dengan U.S. Air Force. Beliau memperolehi B.Sc. in Computer Science dari Bar Ilan University dalam tahun 1982, dan MBA dari Tel-Aviv University pada 1984. Mr. Nakar adalah penerima anugerah “Israel Defense Award,” yang diberikan oleh President Israel, kerana jasanya membangunkan system maklumat canggih untuk Kementerian Pertahanan Israel.

Sila klik link untuk melihat butiran ( http://www.topimagesystems.com/IntPage.asp?Par=1&id=9 )


Ido Schechter (Israeli passport number 56626252)

Dr. Schechter berkhidmat dengan Top Image Systems Limited selama 9 tahun di mana sejak Januari 2002 telah dilantik menjadi CEO.

Sila klik link untuk melihat butiran (http://www.topimagesystems.com/IntPage.asp?Par=1&id=9 )

Ringkasnya:

Asiasoft (M) Sdn. Bhd. adalah milik Asiasoft (Singapore) Ptd. Ltd.

Manakala Asiasoft (Singapore) Ptd. Ltd. adalah milik Asiasoft Global Pte Ltd.

Dan Asiasoft Global Pte Ltd. adalah milik Top Image System Limited.

Top Image Systems Ltd. ditubuhkan pada 1991 dan beribu pejabat di Tel Aviv, Israel.

Mungkin inilah yang dimaksudkan oleh Umno pejuang bangsa melayu dan inilah juga antara usaha UMNO untuk memajukan bangsa melayu. Kalau UMNO bukan agen Yahudi, maka apakah tujuan disebalik semua penyelewengan ini?

Dimanakan para perjuang UMNO yang hebat beritorika? Dimanakah Belut Puaka yang ingin membeteras aktiviti rasuah dalam UMNO?. Atau mungkin saja Belut Puaka itu sedang seronok dan terlena meratah habuan yang diberikan Khairy kepadanya kerana sanggup menjadi pencacai dan baruanya.

Apakah rakyat Malaysia masih ingin terus berdiam diri dan membiarkan kecelakaan yang dilakukan oleh UMNO dan kuncu-kuncunya?. Lupakah rakyat Malaysia kepada Khairy Jamaluddin dan Kalimullah yang jelas berpaksi kepada Singapura? Tidak ingatkah rakyat Malaysia bahawa Singapura adalah pengkalan Yahudi bagi rantau ini.

Kalau masih ada yang ingin mempertahankan kononnya UMNO berjuang untuk Agama Islam, Bangsa Melayu dan Negara Malaysia, maka mereka adalah jelmaan manusia tetapi sebenarnya BINATANG atau SYAITAN BERTOPENG MANUSIA. Umnolah petualang bangsa melayu dan Umno jugalah yang bakal menjahanamkan Malaysia jika parti bangsat ini terus diberi kepercayaan untuk terus kekal berkuasa.
http://suarajohoronline.blogspot.com/2009/08/siapa-pengkhianat.html

No comments: