Wednesday, March 24, 2010

Usaha cari pasangan buang bayi diteruskan

IPOH 23 Mac - Polis masih berusaha mengesan pasangan yang bertindak kejam membuang bayi di kawasan semak berhampiran tempat pembuangan sampah di Jalan Medan Ipoh Satu, di sini Sabtu lalu. Jurucakap polis berkata, sehingga kini, pihaknya belum melakukan sebarang tangkapan berhubung perkara tersebut.

Bagaimanapun katanya, dipercayai, ibu kepada bayi malang itu adalah perempuan Indonesia manakala pasangannya, lelaki Cina.

"Ini berdasarkan kawasan perumahan tempat bayi dijumpai," katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi di sini hari ini.

Utusan Malaysia sebelum ini menyiarkan nasib seorang bayi perempuan yang baru lahir dan masih bertali pusat ditemui basah kuyup dalam semak berhampiran tempat pembuangan sampah tersebut…

Ulasan: Menghabiskan masa polis. Jadikan zina suatu jenayah negara dan tutup semua lorong yang membawa kepada maksiat yang melibatkan wanita. Tapi tentunya BN/UMNO tak akan buat ini. Cara yang ada tapi efektif ialah dengan mengundi parti selain BN dalam pilihan raya nanti. Anda mampu MENGUBAHNYA.

No comments: